Voor de Ballonnerie (dé specialist als het om ballonnen en feestartikelen gaat) ontwikkelde Creative Skills een nieuwe huisstijl die we doorvertaalden naar een nieuwe webshop. We zorgden voor een moderne uitstraling en verbeterde techniek waarmee het voor de Ballonnerie mogelijk wordt om haar klanten snel en gemakkelijk te bedienen. Zo wordt het voor iedereen een feest om wensballonnen, latexballonnen, folieballonnen, shape ballonnen, modelleerballonnen, en aanverwante accessoires, online te kopen of te bestellen.
Omdat de oude huisstijl en webshop niet meer aan de wensen en eisen van de huidige tijd voldeden, vroeg De Ballonnerie ons enerzijds om een restyling van de huisstijl en anderzijds om een nieuwe webshop met betere techniek. Zodat ze hun klanten optimaal zouden kunnen bedienen en zodat processen voor medewerkers zouden verbeteren.
We pakten dit project op van A tot Z. Van design tot digital development. En van het ontwerp van de huisstijl tot het het logo, e-mail-format, facturen, pakbonnen, dozen… alles is van onze hand. Vanuit het moderne design ontwikkelden we de nieuwe, gebruiksvriendelijke webshop. Die zich kenmerkt door betere techniek: een overtuigend productbeheer en overzichtelijk bestelproces. Online klanten van De Ballonnerie kunnen er snel, makkelijk en veilig terecht.
Een checkoutpagina op de website van De Ballonnerie. De gebruiker kan hier de bestelling afronden door het factuuradres in te vullen en de betaling te kiezen. Ook kan de gebruiker de details van de bestelling bekijken.
Bij Creative Skills zijn we continu bezig om De Ballonnerie digitaal te laten groeien. Zo analyseren we bijvoorbeeld maandelijks de data, voegen we regelmatig nieuwe functionaliteiten toe en verbeteren we constant de vindbaarheid.
Neem een kijkje in de nieuwe webshop van De Ballonnerie.